Kubki z nadrukiem nagrodą w konkursie internetowym

Posted on

Kubki z nadrukiem

Kubki z nadrukiem

W konkursach internetowych można coraz częściej wygrywać nagrody. Jakie? Repertuar jest tutaj bardzo bogaty, od drogich przedmiotów i wysokich kwot pieniężnych po najdrobniejsze wygrane. Konkretne nagrody wyobrazić sobie bardzo łatwo, bo każdy niejeden konkurs widział i słyszał o nagrodach, jakie tam się wygrywa. Prawdziwa sztuka, z punktu widzenia portalu internetowego organizującego konkurs, polega na tym, aby poprzez nagrodę, którą wręczy lub prześle zwycięzcy, jednocześnie promować swoją markę. Nie jest to proste, ale można to osiągnąć przez jeden prosty trik: umieszczenie na nagrodach najróżniejszych nadruków, które będą pełniły bardzo dobrą, reklamową rolę. Powstają w ten sposób gadżety reklamowe, tzn. przedmioty, które oprócz roli czysto „gratyfikacyjnej” pełnią funkcję marketingową.Przykładem takich gadżetów mogą być kubki z nadrukiem. Są to gadżety, które cieszą się popularnością, nie tylko wśród portali internetowych i innych organizatorów konkursów, ale też wśród wielu innych reklamodawców.

Kubki z nadrukiem mogą być, co oczywiste, nagrodą dodatkową, jedną z wielu. Nie mogą być, zdecydowanie, nagrodą główną. Są po prostu zbyt niskiej wartości, konkurs, który oferowałby jedynie tego rodzaju nagrodę, nie miałby opinii prestiżowego, a na tym bardzo zależy wszystkim organizatorom, a więc całemu portalowi internetowemu.

Na czym mogą polegać konkursy internetowe? Mogą one, np. dotyczyć jakiegoś wybranego obszaru wiedzy i przewidywać pytania z tego zakresu. Albo, np. mogą polegać na grze w konkretną grę, którą dany portal udostępnia u siebie. Inna możliwość to losowania, czaty, wideo konkursy i wiele innych. Jak widać, wybór jest.

To co liczy się przy wręczaniu nagród, jak Kubki z nadrukiem, to ich skuteczność w samym marketingu. Polega ona, rzecz jasna, na promowaniu danego portalu internetowego poprzez sam nadruk, czyli konkretną treść, którą z sobą gadżet niesie. Ta treść musi być przemyślana; po pierwsze dużo argumentów, po drugie konieczne są streszczenia. Treść na nadruku nie może być zbyt długa ani nużąca. Wszystko, jak widać, bardzo się liczy.

Tags: , ,